A taxisok az Uber ellen tüntettek, de úgy tűnik, hogy fordítva süt el a dolog.

  • Googleplus
  • Youtube

Legalábbis a keresési adatok ezt mutatják.

A tüntetés után nagyon megnőtt a kereset az Uberre. Rengetegen kerestek rá azóta, és rengetegen töltötték le az applikációt. Tehát úgy tűnik, hogy a taxisok inkább ártottak maguknak.

A taxisok tüntetéséről mindenki hallott. Lement a tv-ben, és persze az egész internet ettől zengett, de még az újságok is írtak róla. Viszont ahogy mondani szokták „A negatív reklám, is reklám”.

Így most azok is tudnak az Uberről, akiknek eddig fogalmuk sem volt a létezéséről. Szóval most mindenki az Ubert keresi és rengetegen le is töltik, valószínűleg így még kevesebb utasuk lesz a taxisoknak mint eddig. Tehát leginkább maguknak ártottak vele, és nem az Ubernek.

Ha most megnézzük, hogy Magyarországon mennyien keresnek rá az „uber” szóra, akkor láthatjuk, hogy nagyon durván megnőtt a keresések száma.

Mint látható, eddig csak kevesen kerestek rá az Uberre, azonban a tüntetés óta folyamatosan nő a keresések száma. Ha azt vesszük, hogy aki már ismerte az valószínűleg nem keresett rá, és megnézzük azt, hogy milyen mértékben megnőtt a keresések száma, akkor egyértelművé válik, hogy az Uber bizony nagyon ismert lett, talán dupla annyira, mint eddig.

De nemcsak a keresések nőttek meg. Bizony az iPhone-hoz kapcsolódó alkalmazás boltban a Magyaroknál rögtön a legnépszerűbb ingyenes applikáció lett, tehát ez lett a Top.

Az Androidnál is hasonló a helyzet. Ugyan ott még nem ugrott a toplista élére, de már a legnépszerűbbek között van, és folyamatosan egyre feljebb tör.

Kedves olvasó! Ha szeretnél tőlünk értesítést kapni a friss hírekről, akkor kattints ide, és iratkozz fel az ingyenes értesítésünkre: http://www.netextra.hu/newsletter/

Tehát azt hiszem kijelenthetjük, hogy az Uber a csúcsra tört, és ez egyenlőre nem is állt meg. Így a taxisok inkább segítettek az Ubernek, mint kárt okoztak volna. Eddig az Uber megvolt szépen csendesen, majd egyszer csak megjelent a tüntetés a neten, a tv-ben, és az újságokban is, és rögtön mindenki az Ubert akarja.

„A negatív reklám, is reklám” Neked mi a véleményed a témával kapcsolatban? A cikk alatt megírhatod.


  • Googleplus
  • Youtube

Szólj hozzá

Hozzászólás